woensdag 14 augustus 2013

Woensdag

Na het ontbijt weer in de zwemkleding gehesen en op naar het zwembad. We waren de eersten. 


Samen met deze octopus.


Ook de sauna was nog leeg, maar al wel op temperatuur.

Even langs de vernieuwde bowlingbaan gelopen. Deze is nu helemaal in het teken van de staatsmijnen. 

Met mijnkarretjes, kompels, gebruiksvoorwerpen uit de mijn.


Pungels die als vanouds opgehesen werden.



Een hele mooie aankleding.


De binnentuin met een buitentuinse aankleding wordt voornamelijk gebruikt als rokersruimte, beetje jammer toch wel.

Na de koffie werd er weer gebiljart, we hebben er een competitietje van gemaakt en nu met de helft gespeeld ben ik nog steeds ongeslagen, wat niet zozeer wat zegt over mijn snooker skills, maar meer over de pech van mijn tegenspelers.


Loek en ik zijn 's middags even naar het centrum van Almelo gelopen. Mijn reservebril die ik gebruik bij het zwemmen miste opeens een schroefje, toch wel belangrijk als je beiden pootjes wil gebruiken. Even bij Pearle binnengelopen, nieuw schroefje erin, service van de zaak.
En Almelo had een grote natuurvoedingswinkel, iets wat in onze omgeving niet te vinden is, dus daar ook even van alles in geslagen. Het was behoorlijk warm geworden buiten.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten