dinsdag 9 juli 2013

In Brixen im Thal

Uitgeslapen tot kwart voor 9. De rest zat al lang en breed in de huiskamer. Maar ze hadden op mij gewacht met ontbijten. En toen een beetje Wii'en (Kim en Kitty)  mailen, werken (Loek) lezen (allemaal) dat laatste afwisselend buiten en binnen, want het was weer warm. Na de lunch wilden we de berg op wandelen. Kitty en ik in een langzaam tempo, want hee, het liep wel even zwaar omhoog. Loek en Kim hadden er de sokken in. Uitslovers.

Een mooi uitzicht daarboven.


 En toen ik een alpenwei tegenkwam kon ik het even niet  laten.

    The hills are alive in the Sound of music. 

Terug naar beneden, wat opvallend soepel ging. Bij huisnummer 5 aangekomen gingen we even naar binnen voor een kop koffie en bleven Kim en Kitty achter in het huis, terwijl wij nog even helemaal naar beneden naar het dorp liepen. 
Mooie huizen, dan is onze tweekapper toch maar heel gewoontjes.



De kerk was open en bleek heel mooi te zijn van binnen. Is Michelangelo hier soms op bezoek geweest?


Even een kaarsje opgestoken voor Kelly. 


En toen via de supermarkt, die groter bleek te zijn dan die van gisteren, terug naar huis. Het begon te druppelen en te onweren en die weg naar boven leek zo kort, maar was verdraaid lang. Heen was een eitje, terug bleek topsport te zijn. De woensdagochtend fitness kan hier nog wat van opsteken. Kim en Kitty stonden op het balkon te kijken waar we bleven. 

We hebben net op verzoek van Loek schnitzels gegeten. En dadelijk gaan we een meegebrachte dvd bekijken. Maar ik zie hier ook al allerlei films, daar kunnen we er ook nog een paar van kijken.



3 opmerkingen:

  1. Wat maken we toch weer allemaal mee! Leuke blog weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een kaarsje opsteken voor Kelly? Ik ben niet ziek hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha, nu snap ik het! Je bent in het hele kleine spar filiaaltje op het dorpsplein geweest!! Onze kerk is een officiële bedevaartskerk, onder andere daarom is ´ie zo mooi.

    LG, Petra

    BeantwoordenVerwijderen