zondag 21 september 2014

Malta, dag 5 , 21 september 2014

Vandaag een lekker lui dagje. Op een bedje, met voldoende leesvoer om het lang uit te houden. Dit keer wel in de schaduw. Om half 11 was er een watervolleybaltoernooi waar Kitty en Kelly aan mee deden.




Gewonnen of verloren? Geen idee, ze hebben plezier gehad.

's Middags gingen Loek, Kelly en Kitty wandelen langs de boulevard. Kitty kon zich weer uitleven in het palmboom knuffelen.


Ik had een afspraak met de kapper. Mijn haren zaten zo in de knoop, ik kwam er haast niet meer doorheen. Dan maar de dode punten laten knippen. Nadat ik had duidelijk gemaakt dat er maar een klein stukje af mocht, vroeg de kapster: so short? 
Nooooo! Met duim en wijsvinger aangegeven wat er af mocht en don't touch the pony! Dat ging allemaal goed. Binnen 7 minuten was mijn haar gewassen en geknipt.

Toen we 's avonds in de Ambassadors lounge zaten kwam Katherina van het animatieteam vragen of we mee wilden doen aan de muziekkwis. Kitty wilde wel en Loek en ik gingen mee als supporters.
Katharina uit Tjechie vertelde en passant dat ze in Arnhem had gestudeerd.
In de poolbar werden de teams in tweeën gedeeld en elk team had 2 afgevaardigden die de antwoorden moesten geven. Kitty zat met een Ier vooraan als team green-orange. Telkens als ze het antwoord wisten moesten ze naar het podium rennen, hoed op zetten en het antwoord noemen. Het publiek mocht voorzeggen. Het ging als een speer, tegen de tijd dat ze enorm voorstonden werden de te geven punten steeds hoger, tot 25 aan toe, maar het andere team profiteerde daar niet van. Met de eindzege voor team green-orange werd de kwis afgesloten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten