zondag 15 september 2013

Dag 14, Nashville

Gisterenavond nog te maken gehad met een overdosis Elvis, maar gelukkig werd het om 22.00 uur stil.
Vanmorgen voor de laatste keer uit de kuil gekropen. Het matras was zo zacht dat er een grote kuil in kwam als je ging liggen. Ik kon niet op mijn linkerzij liggen, want ik rolde vanzelf weer terug in de kuil. 
Maar toch heb ik wel lekker geslapen. Loek was serieus van plan op een paar dekens op de grond te gaan slapen, maar heeft zich toch maar ingegraven in zijn eigen kuil. Dat is 'm niet echt goed bevallen, veel geslapen heeft hij niet. Dat was het enige wat tegenviel in dit motel, want de rest was prima en op loopafstand van Graceland.
Nog een laatste lekker ontbijtje in ons motel en dan 345 km on the road.


Fans?

Kijk eens wat een schattige wafeltjes. Eentje voor mij en eentje voor mij en eentje voor mij enz.

Via de I. 40 East helemaal naar Nashville


De weg was weer meer van hetzelfde, links bomen, rechts bomen, maar het schoot wel op.
De lunchpauze hebben we bij MacDonalds gehouden, want ze serveren fruit en havermoutpap. Eindelijk weer eens een degelijke hap.


Na de lunch waren we al snel bij The Econolodge in Nashville.
We zijn weer helemaal links in het hoekje geduwd. Maar de bedden zijn hier stukken beter.

Na ingecheckt te hebben zijn we naar een enorme mall gereden waar we een Starbucks wisten. Het moet gezegd, in dit gedeelte van Amerika zijn de Starbucksen dungezaaid. Ik lig vreselijk achter in mijn dagelijkse shots. Dat heb ik wel ruimschoots goedgemaakt met een emmertje frappuccino. Loek hield het bescheiden. Oh, Kitty, je heet nu Ketty?


We kwamen de mall binnen bij:


De mall was geweldig, ik heb de ijsklontjes vormpjes die ik zocht, de puzzel van alle staten. Het plan is om telkens alleen de stukjes in te passen van de staten die we bezocht hebben. Ik hoop ze ooit allemaal te kunnen aanleggen. Bij een winkel met merkbroeken heb ik zacht staan snikken. Dezelfde jeans in Nederland kost 65 euro, hier......12 euro en onze koffers zitten vol. Volgende keer vertrekken we met lege koffers.

Daarna naar heilige grond: The Grand Ole Opry House. Hier hebben alle grote country artiesten opgetreden. 








3 opmerkingen: