woensdag 18 september 2013

Dag 18, Charleston, South Carolina

Loek moest me vanmorgen wakker maken, ik sliep nog zo lekker, maar anders zou ik het ontbijt missen. Daarna hebben we op ons gemak ingepakt en zijn gaan rijden, 350 km, via de Blue Ridge Mountain Drive, De US 19,   US 74,  De I. 40 east en de I. 26 east naar Charleston in South Carolina.

*routekaartje volgt* 

Bovenop een top in The Smoky Mountains nog even de laatste foto's gemaakt. Het was nog nevelig, de bergen deden hun naam eer aan.



We reden door Maggy Valley, een heel gezellig plaatsje leek ons dat, want voor elk huis stonden een paar strobalen met daarop pompoenen en een strooien pop.

Vrachtwagens rijden hier even hard, zo niet harder dan personenwagens, dus het kwam vaak voor dat we door zo'n mega truck werden ingehaald. 
Deze truck, met een compleet huis erop, deed daar niet voor onder.

We zijn 3 keer gestopt, 2 keer voor koffie en 1 keer een lunch in Irmo ( ja ik had er ook nog nooit van gehoord) bij Atlanta Bakery. Een heerlijke broccoli/ kaassoep gegeten.
De 2e keer koffie eindelijk weer eens bij een Starbucks, die echt wel heel dun gezaaid zijn in dit gedeelte van Amerika.
Toen we weer wegreden van de parkeerplaats hadden we een verstekeling.


We zitten niet in Charleston zelf, maar aan de overkant van deze brug, in Mount Pleasant.

Dat komt goed uit, want alles wat we willen gaan ondernemen zit in Mount Pleasant.

We zijn net terug van het avondeten bij Outback Jack. Nou ja, die Jack verzin ik erbij, maar hij had  daar van mij best mogen oberen:-)

Ik had cola besteld en weer vergeten om erbij te zeggen dat het een kleintje moest zijn. Hup, daar kwam weer een vaasje. Ik was nog niet op de helft toen de serveerster met een volle vaas kwam en de oude weghaalde onder het mom van: heb je weer een lekkere verse. Pfft, die heb ik laten staan hoor.
Proost, op onze vakantie.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten